czwartek, 6 listopada 2014

DELIRIUM TREMENS „Read My Fist”

Iron Shield Records
Brzmi jak: niespodzianka
Pamiętając, jak bardzo złą płytą było „Thrashing Warthogs”, nie miałem zbytniej ochoty aby sięgnąć po jej następczynię. Choć minęła dekada, Delirium Tremens wciąż pamiętałem jako kapelę o blekowych umiejętnościach. Włączyłem „Read My Fist” i zacząłem się zastanawiać, czy nie pomyliłem pudełek. Z głośników wylewa się bowiem rasowy Bay Area thrash z początku 1983 roku. To jest „Kill’em All” i rehy Exodusa. To świetne sola, wynikające z szybkich, tnących riffów. Nie ma przypadkowości, nie ma biedy, nie ma gówna. Zaskakujący postęp, wynikający jednak z konkretnych przetasowań w składzie. Więcej na www.facebook.com/deliriumtremensofficial

Vlad Nowajczyk [8]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz