poniedziałek, 20 czerwca 2016

AFTER ALL „Waves Of Annihilation”



NoiseArt Records
Brzmi jak: progresywny thrash
Jarałem się zeszłoroczną EPką i jest jak się spodziewałem. After All stworzyli najlepszą płytę w 29-letniej karierze. Wielowymiarową, pełną zaskakujących zwrotów akcji. Padnie tu nazwa Nevermore, bo do poziomu tych Mistrzów Belgowie aspirują. Nie znaczy to, że „Waves Of Annihilation” to zrzyna. O nie. Wpływów tu mnóstwo, pięknie poukładanych i znakomicie przetworzonych. Album, który nie pozwala się od siebie uwolnić. Zero słabych punktów. Nie chce mi się ponownie wypisywać ochów i achów, jakimi obdarzyłem ich poprzedni krążek. Odsyłam do recenzji sprzed niemal roku. Teraz jest jeszcze lepiej, a skali zabrakło.
www.facebook.com/afterallmetal
Vlad Nowajczyk [10]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz