Brzmi jak: klasyczny doom
inaczej
Co tu się odjaniepawliło!
Podstawę muzyki Doomicidal (cóż za piękna nazwa!) stanowią patenty Saint Vitus
/ The Obsessed. Angielskie trio buduje na tych pięknych riffach misterną
konstrukcję. Potrafiąc („Murdermaids”) zaskoczyć death-doomem z żołądkowymi
growlami, przez większość czasu trwania płyty odfruwa w inne klimaty wokalne. Teatralne
zaśpiewy Rogera i Migo przypominają, jako żywo, ekwilibrystykę lidera Devil
Doll. Fani Sisters Of Mercy i Fields Of The Nephilim także uchwycą właściwe
tropy. Przy tej całej gotyckości, „Shadow Of The Gallows” jest albumem bardzo
amerykańsko-doomowym. Ciężkim, wciągającym, powoli odkrywającym swe atuty przed
zaskoczonym słuchaczem. Piękny debiut niemłodej ekipy.
Vlad Nowajczyk [10]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz